Ze zijn er weer!

Zeker Weten Weken

Zoals ieder jaar worden jouw registraties ook dit jaar weer extra gewaardeerd. Bij iedere actieketel en/of -warmtepomp die tussen 
15 oktober 2020 en 28 februari 2021 wordt geïnstalleerd en geregistreerd 
ontvang je een Primera Keuze Cadeaukaart. Dat biedt je zeker voordeel!

Maar dit jaar is er meer!

Trainingen

Gratis toegang tot e-learning
trainingsmodules en trainingagenda

Producten retour sturen

Eenvoudig binnen enkele stappen artikelen retour sturen.

Productregistratie

Registreer gemakkelijk uw Remeha producten en spaar direct voor leuke cadeaus.

Beeldbank

U heeft toegang tot de Remeha beeldbank voor uw promotionele uitingen

Onderdelen Garantie Plan

Meer zekerheid voor u en uw klant! Sluit in 1 klik een OGP af bij iedere installatie.

Acties

U bent als eerste op de hoogte van de
Remeha acties voor installateurs.

Mijn Remeha is vernieuwd!

Inmiddels is Mijn Remeha al jaren een succesvolle omgeving voor jouw als installateur, maar dit betekent niet dat we klaar zijn. Mede door jullie feedback en de digitale ontwikkelingen hebben wij een vernieuwde omgeving gelanceerd.

Veilig inloggen

We worden steeds digitaler, maar daarmee nemen ook de risico’s toe. Om jouw gegevens en die van jouw klanten zo veilig mogelijk te houden introduceren we twee-staps-verificatie.

Kijk hier hoe het werkt.

Retouren programma

Zoals we al eerder hebben gecommuniceerd komt Mijn Remeha met een vernieuwd Retouren programma. Hiermee kun je binnen enkele minuten een retour aanmaken, weet je direct of het product binnen de garantie valt en of je het product dient op te sturen. Handig toch?

Nieuw, fris en gebruiksvriendelijk

Wij hebben MijnRemeha in een nieuw jasje gestoken. De nieuwe lay-out is aangepast naar Remeha identiteit, en zorgt ervoor dat je nog eenvoudiger door de omgeving kan navigeren. Natuurlijk zijn wij erg nieuwsgierig naar jouw ervaring en zullen je dan ook op een bepaald moment vragen naar je mening.

Verder gaan zoals je gewend bent!

Ondanks het nieuwe uiterlijk zijn de meeste onderdelen in gebruik hetzelfde gebleven. Ga dus verder zoals je gewend bent. We wensen je veel succes met registreren en punten sparen in MijnRemeha.
Vragen, opmerkingen of hulp nodig?
Heb je vragen of opmerkingen over het vernieuwde Mijn Remeha bel of mail gerust naar (055) 549 69 10 of info@mijnremeha.nl